50cent (50cent)

It's the kid 50 Cent | G-Unit -- for booking: Cara Lewis @ CAA – Clewisgroup@CAA.com

Latest Photos of 50cent

50cent (50cent)

KOD is still the best in Miami https://t.co/BtcmZxExp1

50cent (50cent)

RT @smsaudio: Happy customer of the Street King Bundle, just received, in Sweden! https://t.co/yVGSkOLiWt https://t.co/lNSH2gGZpO

50cent (50cent)

Who had the time to sit and make this https://t.co/aSnmrsjhso

50cent (50cent)

I️ like these joints, I’m need a few pair????get the strap https://t.co/EfCI1dkzAL

50cent (50cent)

Tonight we lit???? https://t.co/AxibYajhih

50cent (50cent)

GET YOURS NOW! Available at https://t.co/fOHBnoBOTi #getthestrap https://t.co/2tV1i05qjy

50cent (50cent)

'GET THE STRAP' Merch Available Now!!! - Place Your Order Before They Sell Out !! https://t.co/fOHBnoBOTi https://t.co/jyrgVEhabE

50cent (50cent)

'GET THE STRAP' Merch Available Now!!! - Place Your Order Before They Sell Out !! https://t.co/fOHBnoBOTi https://t.co/FefK7Ea2XL

50cent (50cent)

I’m here in London to see this tonight https://t.co/9PkvRUJxUl

50cent (50cent)

????why would they put me in this,now it’s gonna get covered everywhere????‍♂️big fuck up. https://t.co/dfP3F3f5qN

50cent (50cent)

This is the story, that will top power only because it’s a true story. BMF https://t.co/iuvBXUoWb7

50cent (50cent)

Oh this is gonna be lit????, trust me we coming to Miami. https://t.co/LAmiKVZUgf

50cent (50cent)

This is no good, the man is running a legit business. SMH https://t.co/87ZqQgonJG

50cent (50cent)

l got a better bet this time, this kid MVP is the real deal. #MMA https://t.co/8mO1uU1nSJ

50cent (50cent)

Yo I’m coming to London, to see these fights. Fuck that I’m not missing anything. https://t.co/XPQn5rZQQM

50cent (50cent)

Damn why London, shit I’m gonna have to fly out for this ????yeah????get the strap https://t.co/mfCo9Yt5tu

50cent (50cent)

Stay down I’m focused,l will win over and over again. https://t.co/TGt6T4b92A

50cent (50cent)

What! ???? you didn’t see rush hour. https://t.co/CNR7Thj0Dl

50cent (50cent)

Happy B day @kongo4real that KO was kinda Crazy. https://t.co/jmP1vLkSjA

50cent (50cent)

Get ready for my new reality show, it’s gonna blow you away. l will post casting info let’s work. https://t.co/nXzZqy7O1J

50cent (50cent)

Good times, good people, good vibes https://t.co/8a72GCBuzl

50cent (50cent)

Escape plan 2, here we go again. ????Get the strap https://t.co/yNBkvv728B

50cent (50cent)

Me and John Travolta partying ???? l swear l only came out here because of him. https://t.co/naQXTMGnxr

50cent (50cent)

My man Chris Tucker stop by to see me. https://t.co/aU163aJP3c

50cent (50cent)

You gotta check out my John Travolta’s New movie Gotti he is great in it. https://t.co/EYIVAVoitb

50cent (50cent)

Speaking of Gotti, here’s me and John Gotti https://t.co/AuumBSE175

50cent (50cent)

All this for me ????????‍♂️ l want to thank everybody for coming out.???? https://t.co/jKGPExaE4u

50cent (50cent)

Big TRU back in the town, this is gonna be Lit???? https://t.co/luBW2jXqtU

50cent (50cent)

Soon as l get back from France https://t.co/KcQroM62Sf

50cent (50cent)

Le Chemin du Roi (The KING) has arrived in Florida. ask your southern wine and sprits Rep about it. #power https://t.co/jGg7VrWJcu

You might also be interested in these accounts

rachaelostovich (rachaelostovich)

https://t.co/Tft4nvSjpW

rachaelostovich (rachaelostovich)

https://t.co/Tft4nvSjpW

rachaelostovich (rachaelostovich)

https://t.co/Tft4nvSjpW