50cent (50cent)

It's the kid 50 Cent | G-Unit -- for booking: Cara Lewis @ CAA – Clewisgroup@CAA.com

Latest Photos of 50cent

50cent (50cent)

RT @RacismFactory: @50cent Update your damn iOS https://t.co/GedJ2CXpVY

50cent (50cent)

l still can’t believe what l saw last night. ????Damn!!! https://t.co/qv5PlbT9xv

50cent (50cent)

lf we can get this right, it would be big. https://t.co/owZehdOgmu

50cent (50cent)

Here we go https://t.co/ByzXJuXUJs

50cent (50cent)

You don’t want to miss this, who you with? https://t.co/0CVixUMBpV

50cent (50cent)

????Damn body shot made him do a back flip.smh????‍♂️????get the strap https://t.co/mSi1wetsKc

50cent (50cent)

RT @ScottCoker: Great to have @50cent here cageside tonight. #Bellator199 https://t.co/myA7zBgfKs

50cent (50cent)

The best show on Tv POWER returns July 1 KANAN https://t.co/UyS0axh9Kw

50cent (50cent)

Scott Coker:Who the fuck told this guy to open his mouth 50, ????????‍♂️50: I️ have no idea ???? https://t.co/Dl58StfXIk

50cent (50cent)

This guy has to be the stupidest guy in the MMA https://t.co/OvUyke4BCp

50cent (50cent)

This is gonna be lit???? https://t.co/rsnuDZWNgG

50cent (50cent)

Lol check this shit out ???? https://t.co/aXA5e1oNfq

50cent (50cent)

This is the new wave, Le Chemin du Roi. https://t.co/kxEK3QtAQm

50cent (50cent)

This is gonna be Crazy, lm flying out to see this fight. l gotta be there for this kind action. https://t.co/Aqnn0cq9nu

50cent (50cent)

????Fake cognac, vodka flavored yaCK LOL https://t.co/ej4G4v0B0G

50cent (50cent)

What would make a person do something like this ???? https://t.co/IyPh25lAX3

50cent (50cent)

Do not think this doesn’t happen some of these hoe’s are crazy. https://t.co/G1pewoE10B

50cent (50cent)

My little man at the Game https://t.co/noiNX9ZMha

50cent (50cent)

https://t.co/FHpD1Fbrhr

50cent (50cent)

This is my favorite person in the world https://t.co/NOK1eghpLJ

50cent (50cent)

Got old jimmy the Rat paper work, fool told everything that happen since the 90’s !! Follow me on Twitter https://t.co/vwNZBt0ZFG

50cent (50cent)

I’m leaving IG, I’m going back to Twitter. They take shit down off my page with out notifying me. #censorthesenuts https://t.co/JFEeebpubq

50cent (50cent)

POWER back on the map July 1st the best show on Tv returns. #lecheminduroi @Power_STARZ https://t.co/lngpmUTaEA

50cent (50cent)

Life is treating me good, I’m expressing my ideas and the major studios are embracing them. #lecheminduroi https://t.co/JH9ugdV4Se

50cent (50cent)

POWER Season 5... July 1st!! @STARZ ???? https://t.co/Pa4Q3cgHXQ

50cent (50cent)

I’m busy working on something, that’s gonna blow your mind. #thebag???? https://t.co/F9zhIQH7uQ

50cent (50cent)

Sssshhh ????keep quiet,keep grinding. It will all come together. #power #theoath #lecheminduroi https://t.co/wpoh9dTejB

50cent (50cent)

Europe, Get Your Tickets Now!!! https://t.co/yomEdqXoq1 https://t.co/C8UU1WqJxz

50cent (50cent)

My brother, @Eminem brought me out at #Coahcella last week! Check out the FULL Video! - https://t.co/Ft5aZLKe6l https://t.co/iukriNFeMZ

50cent (50cent)

KING KONG ain’t got shit on me !!!! Cognac any one,???? #getthebag???? https://t.co/ZyPq2854ji

You might also be interested in these accounts

Keri Hilson (KeriHilson)

designer of audible art • sleep sold separately • instagram: @kerihilson

lisa rinna (lisarinna)

Actress, Host, NY Times Best Selling Author, Wife of Harry Hamlin, Mother of two beauties, designer of the Lisa Rinna Collection on QVC! Reps UTA & Untitled Ent

XZIBIT (xzibit)

The Pharmacy/Beats 1/ Apple Music/ PrimaryWave Management contact:deannap@primarywave.com/ ICM talent agency contact: SMantell@icmpartners.com/